Usein kysytyt kysymykset

Alla vastaukset yleisimmin esiintyviin kysymyksiin

Jos et löydä vastausta kysymykseesi – ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla tai puhelimitse.

Kuinka kauan tuotteen toimitus kestää?

Tavoitteenamme on lähettää tilaamasi tuote seuraavana arkipäivänä tilauksesta, kuitenkin viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa tilauksesta. Saat ilmoituksen sähköpostitse heti, kun tilauksesi on pakattu. Sähköpostissa on myös pikkupaketin tai paketin seurantakoodi.

Mitä toimitustapoja on käytössä?

Toimitustavat ovat Postin pikkupaketti perille postiluukkuun tai postilaatikkoon ja isommat lähetykset Postin noutopisteeseen.

Kuinka paljon ovat lähetys- tai toimituskulut?

Toimitus- ja lähetyskulut sisältyvät aina tuotteen hintaan, joten emme veloita niitä erikseen. Palauttaminen on myös ilmaista. Ainoastaan noutamatta jääneiden tuotteiden palautuksesta veloitamme 10 € käsittelykulun.

Miten tilaus maksetaan?

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Onko verkkokaupasta tilaaminen turvallista?

Kyllä tilaaminen on turvallista. Paytrail palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia verkkokaupastamme.
Verkkokauppamme kaikilla sivuilla on SSL-salaus eli salattu https tietoliikenneyhteys.

Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?

Voit vapaasti vaihtaa tai palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta, kunhan tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Ennen palautusta tai vaihtoa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, josta saat ohjeet palautuksen tai vaihdon tekemiseen. Palautus on sinulle maksuton, ja ainoastaan noutamatta jääneistä palautuksista perimme 10 € käsittelykulun.

Pitääkö minun rekisteröityä asiakkaaksi ennen kun voin tilata?

Sinun ei tarvitse rekisteröityä asiakkaaksi. Jos rekisteröidyt niin näet asiakastililtäsi tilaushistoriasi. Myös seuraavan tilauksen tekeminen helpottuu ja nopeutuu. Jos haluat rekisteröityä, niin se tapahtuu samalla kun teet tilausta. Kassa sivulla kysytään haluatko rekisteröityä asiakkaaksi. Laittamalla ruksin ”rekisteröidy” kohtaan pääset rekisteröimään oman asiakastilin.